torstai 3. maaliskuuta 2011

Torstai

Torstai sitten välillä taas oli väsynyt olo aamulla tuli otettua olutta pikkuisen keskiviikkonakin.

No onneksi kuitenkin saa nukkua ja lepäillä rauhassa.Lähdin ennen kahta vasta kohti sontulaa.

Koska minulla on nyt tuo lainaauto sitä pitää viedä aina välillä porukoillekin, kun tarvitsevat.

Niin sitten tietenkin syötiin keittoa ja ruisleipää.

Mummonluona keitin kahvia ja söin pannaria hyvää ruokaa ja maha tuli täyteen kyllä.

Nyt kun olen ollut hiihtolomalla olen nauttinut lomasta.

Työvoimatoimistostakin soiteltiin taas miesvirkailija joku uusi tyyppi varmaan kyseli kaikkea siitä minun koulutuksesta ja työelämävalmennuksesta.

Kertoilin sitten kaverille ja saimme asian sovittua taas. lähettävät minulle papruja , jotka pitää täyttää ja se menee työvoimalautakunnalle käsiteltäväksi.

Joo sieltä tulee taas vastauksena , että olet käytettävissä työmarkkinoilla emme näe estettä työmarkkinatuen maksamiselle ja plaa plaa huoh tätä Suomea ja sen byrokraatteja.

Semmosia no tässä ollaan taas koneella, kun telkkarista loppu ohjelma ja silleen.

Huomenna on perjantai siispä pitää ostaa juomaa huomisellekin jep näin se menee.

Ei kommentteja: