tiistai 19. elokuuta 2008

Uusi tiistai uudet kujeet

Edellisenä-yönä en taas saanut nukuttua näitä on aika-ajoin, etten saa nukuttua damn.
Näin kuitenkin jälleen sekavia unia.

Näin unta, että olin töissä taas bulldogissa, en tiennyt kuka omistaja oli mutta olin sinne palkattu kuitenkin vähäksi aikaa.

Olen usein nähnyt tätä vastaavaa unta se aina tulee päähäni jostain syövereistä.

Kuitenkin tässä unessani minulla oli fujitsusiemens tietokone, johon olin päivittänyt biosin ja moneenkertaan varmistanut , ja tarkistanut sen aina se kaatuili. Mistään komponenteista en kyllä löytänyt vikaa siinä unessani.

Piti juuri siinä unessa soittaa asiakkaalle, että saako asentaa käyttiksen uudelleen ja otetaanko jotain talteen, mutta en muista sitä soittoa siitä unestani.

Sensijaan muuttoa siellä oltiin kovasti tekemässä edellisestä paikasta pois uuteen toimipisteeseen.

Lisäksi siellä oli joku amd:n tanssipaikka, sekä joku amd:n heput jotka heittelivät riisiä myymälässä. Todella outo uni siis sen muistan, että siinä kuitenkin oli paljon koottaavia koneita ja muutama uutuustuuletinkin siinä kokoamispöydällä.

Semmoinen kuparinen iso cooleri jossa ei ollut ollenkaan ropellia, mutta kun sen laittoi esim kädenpäälle se alkoi kylmetä sen coolerin pinta.

Ihmeunia kyllä täytyisi varmaan tutkituttaa pää pikkuhiljaa. : )

Saunassakin kävin oikein puusaunassa sontulassa ja uimassa oli 18 asteista vettä hyvin vielä ui siinäkin.
Lakanat ja peitotkin tuli tuuletettua ja vaihdettua toivottavasti tänäyönä ei näe ainakaan samoja unia uudelleen uusia unia kiitos nytten.



Ei kommentteja: