maanantai 8. kesäkuuta 2009

Postimerkit hukassa maanantaina

Näin aika omituista unta viimeyönä. kerron siitä nyt pätkän tännekin kuitenkin.
Uni alkaa siis näin olin lentomatkalla matkustajakoneessa jossa oli paljon puutteita.
Huvittavaa oli, että koneessa sai liikkua miten halusi ja pääsi jopa ohjaamoon.

Paluumatkalla jostain itäbloginmaasta olisiko ollut puola romania tms kone kuitenkin
meinasi tehdä pakkolaskun ei lentänyt kunnolla.

Koneen kapteeni päätti sitten tehdä välilaskun johonkin hampurin tienoille.

Siellä konetta korjattiin turbiinista.
Siinä ollessamme sielää selvisi, että olin ottanut markamuistoksi käsikranaatteja.

Jostain kumman syystä ei ollut ollenkaan turvatarkastusta ja ne olivat repussani josta olin ne levittänyt koneen lattialle.

Jätimme ne sitten välilaskupaikkaan, kun tuli ilmi, että minulla oli käsikranaatteja.

Outo uni oli tuo mutta hauska pääsi lentomatkalle.

Päivällä kävimme mummon, kanssa rantasaunalla ja söin keittoa ja vaaleaaleipää.

Iltapäivällä torkahdin sohvalle ja heräsin 8 aikoihin, kävin saunassa ja senjälkeen lähdin takaisin toijalaan.

Nyt olen koneella keskustellut Timon, kanssa eri aiheista postimerkkejä etsin en löytänyt pitää ostaa huomenna uusia.

Ajattelin katsella vielä tähtiportin ja senjälkeen voisi taas tuota nukkumista yrittää.

Pitäisi huomenna videä kirjastoon levyt ja kirjat ja käydä työkkärissä puhumassa tilanteestani.

Videoitakin olisi mutta taidan karsia niitä nyt ei tamä ole mikään videoblogi kuitenkaan.

Onneksi maanantai on ohi ja voin keskittyä alkavaan luultavasti sateiseen viikkoon.

Ei kommentteja: