lauantai 25. lokakuuta 2008

Viikonlopun juttuja

Olin perjantain ja lauantaivälisen yön sontulassa, koska minun täytyi toimia kuskina äidilleni.

Lähtivät parkanoon viikonlopuksi. Minulla on kannettava sontulassa mukana ja olen tässä pitkin päivää ollut koneella.


Mummonkanssa kävimme hakemassa rahaa automaatilta ja kävimme pappani haudalla päivällä.

Iltapäivän olen ollut koneella ja senjälkeen pidin parintunnin päiväunet.

Yöksi näyttää puhjenneen myrsky ainakin niinpaljon ulkona humisee, kun tätä näppäilen.

Tiistaina harjoitteluni tietoasemalla alkaa toivottavasti saan asiani siihenmennessä kuntoon ainakin toivon niin no aika näyttää.

Kaavakkeita olen ainakin täyttänyt hirveästi jo pelkän päivittäise ylläpitorahan takia, joka on sen 8 euroa joutui jo kahdenlaista lappua täyttämään.

Voi tätä pyrokratiaa, saas nähdä aukeneeko tästä minkäänlaista uutta alkua minulle, ainakin matkaa töihin minulla valitettavasti tulee olemaan paljon.

Tuntuu kuin olisi jonkinmoisessa välitilassa tietyllälailla, mutta henkistä kanttiahan tässä mitataan ja pitää aina muistaa motto.

Taipuu vaan ei taitu.

Ei kommentteja: