maanantai 8. syyskuuta 2008

Maanantain puhelu

Maanantai taas alkoi puhelulla.
Heräsin puheluun staffpointilta sieltä soiteltiin.
Kyselivät hakemastani työpaikasta helpdes caall centeriin.


Englanninkielentaidosta olivat kiinnostuneita ja mitä olin tehnyt bulldogin, jälkeen.
Mielestäni kuitenkin laitoin, että olin ollut elektroniikan uusiokäsittelyssä.

Ilmeisesti tämä kierrätyksenala ei ole tuttu useallekaan ihmiselle.

Tosin ymmärrettäväähän tuokin on en itsekäään ollut kyseisestä firmasta kuullut aiemmin ennenkuin taitoprofiilien kouluttaja siitä kertoi.

Kerroin sitten, että olin elektroniikkapurkaamossa purkamassa koneita ainakin tuli selväksi.

Huomenna siis pitää olla jo kello 11.00 Tampereella no eiköhän sinne selvitä.

Muuten olen nukkunut lähes kokopäivän univelkojani pois hyvä niin, mutta ei kauhean terveellistä valvoa yöt ja nukkua päivät.

Eikä tuo hermoillekaan / mielenterveydelle ole hyväksi.

Täytyy sanoa, että toistaiseksi minulla on ollut vääriäkin mielikuvia rekrytointifirmoista. Pääsee jopa haastatteluunkin toisin kuin paikallisen työkkärinkautta, missä et haastatteluista näe untakaan korkeintaan jos nakki käy pääset harjoittelemaan 8 euroa päivä + ansiosidonnainen.

Toivottavasti hyvä kokemus näistä firmoista jatkuisi, koska olen niistä niinpaljon kuullut huonoakin.

Tässä illan tv-vinkki lopuksi kaikille 5 kulmaa kosmologiaan: leikin loppu Esko Valtaojan isännöivä 5 kulmaa kosmologiaan aivan mahtavaa tv-ohjelmaa.

Ei kommentteja: