torstai 24. helmikuuta 2011

Puhelimen sointi herätti

Torstai aamu ja puhelin soi heräsin siihen. Siellä oli työvoimatoimiston mamma.
Sanoi etten halunnut jatkaa enään työelämävalmennusta. Sanoin hänelle, että sanoin että minulle riittää yksi vuosi sitä ja nyt kun sopimus loppuu en jatka enempää.

Näin siis sanatarkasti huoh vääristelevät aina sanoja, että kieltäydyin jyrkästi en siis sanonut vaan sanoin hienovaraisesti etten jatka enään siellä.

No sovittiin, että jatkan opiskelujani iltaisin ja olen taas työmarkkinoiden käytettävissä. mikä on hullua sillä kokoajanhan minä olen palkkatyöhön valmis ja käytettävissä.

Huoh suomen työkkäri ja pyrokratia saa aina veren kiehumaan.

Illemmalla lähdin tampereelle. Nyt auto lähti nikottelematta. Meillä oli photoshopin opettelua.

Käväisin vielä iltasella sontulasta hakemassa huomiselle syötävää.

Juu ja sitten onkin viikonloppu ja maanantai jälkeen olen enään iltaopiskelija ja työnhakija jee.

Ei kommentteja: