torstai 24. heinäkuuta 2008

Nyt maistuis olut huurteinen olut huurteinen lämpöö on

Tänään oli toinen lämmin päivä ja kävin kaksi kertaa uimassakin.
Tosin tälläkertaa säästän teidät videoiltani. ; )


Mummolle tein ruokaa ja olen päivän sitä valitusta taas kuunnellut, kun väänsin sille uunimakkaraa.

Voidaan valitettavasti sannoa, että vituttaa kuin pientä apinaa.

Anteeksi kaikki lajiin kuuluvat lajitoverit ja apinat.

Ehkä itsekin sellainen isopainen oranki olen.


Pikkuvelikin tuli ja joimme pannukahvit, kunnon pannukahvit mikään muu ei kahvin titteliä oikeasti täydellisesti saa.

Lähtivät näin loman alkajaisiksi huomenna roomaan. näin ne nuoret ja "varakkaat" menee.

Eipä silti mitä minä roomassa tekisinkään ja onhan minulläkin nämä työkkärirahat ja ihanat pätkätyöt no ei nekään niin vituta.

Paitsi tuo muori tänään vaikka olen kaikkeni yrittänyt ovatko kaikkien mummot näin piikitteleviä.


Ei perkele tästä poikki minä lähden kuohuvalle kuvassaolevaan paikkaan saa tulla morjestaan jos uskaltaa hrmph.

Ei kommentteja: